84% מהצרכנים מעידים שתוכן איכותי משפיע על החלטת הקניה שלהם
לקוחות מאמינים יותר לתוכן ופחות למודעות ממומנות
חברות עוברות למודל Content Led Performance
איך זה עובד?
<תמונה של המודל + התייחסות ל AFTER LEAD והדרכת מוקד)
- מיקוד בלקוח ובערך: התוכן הוא המנוע, והקהל מקבל תוכן בעל ערך במקום מסרים שיווקיים יבשים.
- איסוף נתונים רציף: בכל שלב נמדדים ביצועים, כך שברור מה עובד ומה צריך לשפר.
- שיפור מתמיד ואופטימיזציה
- קשר בין תוכן לביצועים להשגת יעדים עסקיים ומדידים.


לידים מסוננים בוורטיקלים שונים
אנחנו מייצרים לידים דרך כתבות תוכן במגוון ורטיקלים

פיננסיים
כסף כסף כסף

נדל''ן

רכב

בריאות

תקשרות
אתם שאלתם אנחנו עונים
כמה זמן עובר בין השארת הפרטים של הליד עד שאני מקבל אותו?
מיידית. הליד מועבר בזמן אמת – באותו הררגע שהליד משאיר את פרטיו.
איזה מידע אתם שולחים עם כל ליד?
תלוי במוצר הסופי , השאלון יכול לנוע בין 4 עד 13 שאלות כך שאנחנו אוספים מידע מקיף אשר נשלח אל הלקוח בזמן אמת.
האם אתם מטייבים את הלידים?
כל ליד חייב לאמת את מספרו הנייד תוך הכנסת קוד אימות בן 4 ספרות שנשלח לטלפון הסלולרי שלו. ללא אימות הליד לא יעבור.
האם הלידים בלעדיים?
לגמרי בלעדיים, אצלנו לא מחלקים לידים ליותר מלקוח אחד.